Ha siktet inställt och prenumerera på vårt nyhetsbrev idag!
Få exklusiva nyheter, ta emot grymma erbjudanden samt mycket mer!
Den 1:a oktober 2010 tog vi ett drastiskt beslut om att inte längre behålla vår kundtjänst via telefon. Vi vet att det är ett flertal av våra kunder som föredrar att fysiskt prata med en person när det gäller frågor.
Var för gjorde vi nu detta?
En stor del av beslutet grundade sig på att det var enormt tidskrävande, det kunde vara så att vi var tvungna att kolla upp frågor och återkomma eller så var vi helt enkelt för upptagna för att kunna svara i telefon. Med vår nuvarande digitala kundtjänst kan vi på ett enkelt sätt ta emot ett ärende och förbereda ett ordentligt svar.
All konversation finns även sparad vilket hjälper oss att kunna ta fram information om vad våra kunder har för typ av frågor och på det sättet hela tiden förbättra oss. Det blir även enklare att "hålla i tråden" för ett ärende då det tilldelas ett specifikt ärendenummer.Tack vara den tid vi har sparat på detta har vi istället kunna införa att vi svarar på frågor både på kvällar och helger. Vi har ett antal "kundtjänstare" som delar på detta. Naturligtvis sitter inte dessa klistrade framför sina datorer, men de kollar av eventuella frågor och återkommer med svar på tider som inte varit möjligt om vi gjort det via telefon.
Hoppas att du har förståelse för våra tankar och att du kommer att uppskatta att kunna få svar på dina frågor även utanför kontorstid.
Vännerna på funstuff
För att ge dig en bättre upplevelse av vår webbplats placerar vi cookies på din dator, telefon eller läsplatta.